IT szolgáltatások

IT szolgáltatások Cégünk legrégebbi szolgáltatás csomagja. KKV szektornak készítünk informatikai rendszereket, melyeket teljesen az elejétő a dokumentálásig végzünk. 

Kérésre megtervezzük, kivitelezzük és támogatjuk informatikai rendszerét. Legyen az teljesen új rendszer vagy csak egy kiegésztés a meglévő mellét, netántán migráció egy már elavult rendszerről egy modern új rendszerre.

Elsődlegesen Linux de e mellett Microsoft és Apple termékeket is támogatunk, szerver és kliens oldalt is.

Számos cégnek nyújtunk távmenedzsmentet és rendszergazdai szolgáltatásokat akár úgy is, hogy helyileg kihelyezünk kollégákat, hogy biztosítani tudják az informatikai rendszer folyamatos működését. Köztük van magán orvosi rendelők, könyvelő cégek, gyártó cégek valamint egyéb szolgáltatással foglakozó vállalkozások és egyéni vállalkozók is.

A magyarországi cégek döntéshozói sokszor azt a hibát követik el, hogy nem fordít elég figyelmet az informatikai rendszerére. Ennek köszönhetően pénzben mérhető kára keletkezik egy esetleges rendszer hiba esetén. Ehhez tudunk jó segítséget biztosítani a következő módokon.

Minden általunk felügyelt rendszert monitorozunk egy távoli szerveren, ennek köszönhetően minden fontosabb informatikai mozzanatról rögtön tudomást szerzünk és a problémák elé tudunk menni, ami a rendszer biztonságát és stabilitását illeti.

Általában 2 féle támogatási rendszerünk van. Az első egy előre megállapodott keret szerződés, amely magában foglal X munkaórát, amelyet minden hónapban kiszámlázunk ügyfeleinknek, és ezen óraszámon belül elvégezzük az informatikai rendszereik karbantartását ill. kissebb nagyobb fejlesztését is. Nagyobb fejlesztésekre külön projekt megállapodásokat kötünk. Ez azért hatékony, mert az ügyfél költségeket könnyebben tudja tervezni az éves kiadások megtervezésénél. Ha nem dolgozzuk le a kifizetett órákat akkor az nem veszik el, hanem tovább görgetődik a következő időszakra. Évente egyszer elszámolunk és a ledolgozott órákat összesítjük, majd tételesen elszámolunk az ügyféllel. Így az ügyfél nyugodtan foglalkozhat csak azzal, ami valójában a pénzt hozza számára.
A második mód nem más mint, hogy eseti hiba/munka esetén hív az ügyfél, mi kimegyünk vagy távolról beavatkozunk és minden megkezdett munkaórát (amit az adott munkára fordítottunk) kiszámlázásra kerül. Ebben az esetben azt is tudomásúl kell venni, hogy az első módon szerződést kötött ügyfeleink elsőbséget élveznek a munkavégzést illetően. Valamint a mindenkori óradíjunk 5%-át elengedjük.

Minden munkáról és eseményről az ügyfeleink azonnal információt kaphatnak a központi Ügyfél kezelő rendszerünkön keresztül.

Egyedi igényeknek megfelelően is kínáljuk szolgáltatásainkat, minden csak megállapodás kérdése... laugh

Vállalunk egyedi szoftver fejlesztést is. Elsődleges feljesztési nyelveink PHP, Python, Perl, C.